Aplikace Buldo není jen další technologickou novinkou, ale spolehlivým parťákem pro každodenní stavební výzvy. Jeho smyslem je vnést jednoduchost a efektivitu do světa stavebního řízení a usnadnit vám tak život na staveništi. V tomto článku se podíváme na nejčastější otázky, které nám k aplikaci Buldo pokládáte.
Otázka č. 1: Můžu provést zápis do deníku zpětně?
Samozřejmě. Pokud potřebujete přidat záznam k předešlému (nebo jinému) dni, není to v aplikaci Buldo žádný problém. Existují dva jednoduché způsoby:
- Vedle ikony Nový zápis kliknete na „tři tečky“ a rozbalí se vám nabídka. Vyberete si z nabídky Zapsat jiný den, zadáte vámi požadovaný datum a kliknete na tlačítko Uložit. Pokud máte u své stavby zadané GPS, sekce Počasí se automaticky aktualizuje podle zadaného data.
- Otevřete si nový zápis tak, jak jste zvyklí, a kliknete na ikonu Změnit datum. I v tomto případě se počasí aktualizuje podle vámi zvoleného data.
Otázka č. 2: Jak mohu skrýt funkce, které nepotřebuji?
Ve výchozím nastavení jsou funkce v aplikaci Buldo viditelné bez možnosti skrýt je. Během bezplatného testování aplikace máte přístup ke všem funkcím. Chápeme však, že nemusíte všechny potřebovat. Pokud vám postačuje elektronický stavební deník bez dalších nadstaveb, stačí si vybrat odpovídající tarif (v tomto případě Basic) dle ceníku. Máte tak jistotu, že se nebudete zbytečně ztrácet ve funkcích, které nepotřebujete a za něž také nebudete platit (cena za uživatele se odvíjí od funkcí, které budete mít v aplikaci k dispozici).
Otázka č. 3: Musím si vyřídit certifikovaný podpis na České poště?
Ne, kvůli certifikovanému podpisu, který budete v rámci online stavebního deníku Buldo používat, nikam chodit nemusíte. Certifikát si vygenerujete přímo v aplikaci během několika sekund. Náš certifikovaný podpis má stejnou právní váhu jako váš vlastnoruční podpis (stejně jako certifikovaný podpis získaný na České poště), ale je využitelný pouze pro potřeby aplikace Buldo. Za certifikovaný podpis v aplikaci Buldo neplatíte žádný další poplatek.
Otázka č. 4: Budu platit za každou stavbu zvlášť?
Nikoliv. V aplikaci Buldo platíte pouze za uživatele přiřazeného ke stavbě, a to bez ohledu na to, kolik staveb máte a ke kolika z nich je daný uživatel přiřazený. Navíc, pokud nevyužijete celé předplatné za uživatele (např. máte uživatele předplaceného na měsíc, ale po 14 dnech ho ze stavby odhlásíte), částka za nevyužitý čas bude odečtena z další faktury.
Otázka č. 5: Můžete mi udělat k aplikaci Buldo školení?
Samozřejmě! Rádi vám poskytneme školení k aplikaci Buldo. Můžete využít online školení přes Google Meet (zdarma) nebo si s námi můžete domluvit osobní školení. Pokud máte o školení zájem, stačí nám napsat na podpora@buldo.cz.
Doufáme, že se nám povedlo dát vám dostatečné odpovědi na 5 nejčastějších otázek k aplikaci Buldo a že vám tento článek poskytl užitečné informace. Pokud však zůstává něco nejasného nebo máte otázky, které zde nebyly zodpovězeny, neváhejte navštívit naši sekci Nejčastější otázky nebo nás přímo kontaktovat.
Jsme tu pro vás – vaše spokojenost je naším cílem a jsme rádi, když vám můžeme být nápomocní.